چترال کے لوگ انتہائی مشکل حالت میں زندگی گزار رہے ہیں ۔ ڈپٹی کمشنر چترال شہاب حامد یو سفزئی

چترال کے لوگ انتہائی مشکل حالت میں زندگی گزار رہے ہیں ۔ ڈپٹی کمشنر چترال شہاب حامد یو سفزئی

19 views
0
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+

چترال ( محکم الدین) چترال کے نئے ڈپٹی کمشنر شہاب حامدیوسفزئی نے اپنا عہدہ سنبھالنے کے بعد پہلی مرتبہ میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہا ہےکہ چترال کے لوگ انتہائی مشکل حالت میں زندگی گزار رہے ہیں اور گونا گوں مسائل سے دوچار ہیں ۔ ایسے میں اس علاقے میں زندگی بحال رکھنا ہی جان جوکھوں کا کام ہے ۔ وہ جمعہ کے روز اپنے دفتر میں چترال پریس کلب کے صحافیوں کے ساتھ ملاقات میں اظہار خیال کر رہے تھے۔ اس موقع پر ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر چترال عبدالغفار ،ایڈیشنل اسسٹنٹ کمشنر چترال مظہر علی شاہ بھی موجود تھے ۔ صدر پریس کلب چترال نے ڈپٹی کمشنر کی چترال تعینا تی پر اُنہیں خوش آمدید کہا اور چترال کے مسائل کے حل اور ترقی کے حوالے سے اُٹھائے جانے والے اقدامات میں بھر پور تعاون کا یقین دلایا ۔

ڈپٹی کمشنر نے کہا کہ میڈیا ایک مضبوط طاقت ہےاور ایک وسیع وژن رکھتی ہے ۔ اس لئے میں چترال کے صحافیوں سے یہ توقع رکھتا ہوں کہ وہ میری رہنمائی کے ساتھ ساتھ سپورٹ کریں گے ۔ اس موقع پر صحافیوں نے فوری نوعیت کے مسئلے کے طور پر لواری ٹنل کو ہفتے میں دو دن کھولنے یا روزانہ کی بنیاد پر صبح و شام دو دو گھنٹے کھولنے کے سلسلے میں صوبائی اور وفاقی حکومت سے بات کرنے کی ضرورت پر زور دیا اور کہا کہ برفباری کی صورت میں لوگوں کو انتہائی مشکلات درپیش ہوں گی ۔ اُس وقت یہ انتظامیہ کیلئے بھی درد سر بنے گا اس لئے قبل از وقت اس کیلئے اقدامت کئے جائیں ۔ ڈپٹی کمشنر نے کہا کہ این ایچ اے کے حکام سے میری گذشتہ روز بات ہوئی ہے لیکن اُن کا کہنا ہے کہ چونکہ وزیر اعظم نے 31جون 2017کو ٹنل کی تکمیل کی تاریخ مقر ر کی ہے ۔ جبکہ کام کی مقدار بہت زیادہ اور وقت کم ہے اس لئے آمدرورفت کیلئے اضافی ٹائم دینے میں بہت زیادہ مشکلات درپیش ہیں تاہم وہ اپنی طرف سے کوشش جاری رکھیں گے ۔ تاکہ چترال کے مسافروں کے سفری مشکلات میں کمی لائی جاسکے ۔ ڈپٹی کمشنر نے چترال جیسے دُشوار گزار ضلع میں صحافیانہ ذمہ داریوں کی احسن طریقے سے انجام دہی پر چترال پریس کلب کے ممبران کی تعریف کی اور مسائل حل کرنے کی بھی یقین دھانی کرائی ۔

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+

آپ کی رائے

comments

About author

پامیر ٹائمز

پامیر ٹائمز گلگت بلتستان، کوہستان اور چترال سمیت قرب وجوار کے پہاڑی علاقوں سے متعلق ایک معروف اور مختلف زبانوں میں شائع ہونے والی اولین ویب پورٹل ہے۔ پامیر ٹائمز نوجوانوں کی ایک غیر سیاسی، غیر منافع بخش اور آزاد کاوش ہے۔